الجمعة، 1 أغسطس 2008

أتقوقع



واتقوقع على احتياجى وانسا انك هنا


واستنا يوم التلاقى سنه وراها سنه


واقول تعيش ليا


حنينى وحيدى انا


وتموت لو يوم تهنى


او تجرحنى انا


وبصاحب كل ماضى وبحلم ببكره كتير


واستنا يوم القيامه عشان بقول تغيير


هدخل منه النهايه


اليى هيا البدايه


لشئ اكبر بكتير..

هناك 4 تعليقات:

الباحث عن الحقيقة يقول...

اسلوبك بيمتاز بالبساطه
واضح انك شخصية كريمة وعندها قدرة تحمل ليوم القيامة
ما شاء الله
كلمات واحساس رقيق جدا ومهذب

mahasen saber يقول...

اخى الباحث ..فعلا الكلمه الطيبه صدقه جزاك الله كل خير على كلماتك الطيبه والرقيقه والف الف شكر على زياراتك الجميله للمدونه انا يشرفنى ان شخص بعقلك ومشاعرك واخلاقك يشرفنى ويقرالى ده شرف كبيييييير كبيييييير وربنا وحده اليى يعلم..جزاك الله كل خير على ذوقك وجعله الله فى ميزان حسناتك ..الف شكر كمان مره ومرات كتير كمان ..تركتك فى رعاية الله وامنه.

nona يقول...

الله عليكى يا محاسن وعلى كلامك الرائع
دى حاجة مش غريبة عليكى
اسلوبك البسيط والجميل
وكلامك اللى بيطلع من القلب
ربنا يوفقك ويعينك على ابنك وعلى مشوار الحياة
انتى ام جميلة وصديقة أجمل
بس اللى انا اعرفه عنك انك مش هتستسلمى للتقوقع
اثبتى الحياة طويلة

mahasen saber يقول...

nona....
نونا هنا يا مرحبا يا مرحبا اخيرا شرفتينا بالزياره الكريمه والله ما حد جميل وطيب واخلاقه عاليه قدك انتى ودعاء عشان متزعلش ...انا بعتز بصداقتنا جدا جدا يا نونا وانتى عارفه كده انتى ودعاء ..وهفضل وراكى لغاية لما تعملى مدونه عشان كتاباتك وموضوعاتك الاجمل من كتاباتى تطلعيها للنور ....نورتينى يا نونا وخطوه عزيزه وشرفتينى وربنا يديم صداقتنا ومعرفتنا وحبنا لبعض فى الله ويجعله فى ميزان حسناتنا وكل رمضان وانتى بخير يا اجمل واجدع واحلى بنت فى الزقازيق كلها ..برضه انتى ودعاء عشان متزعلش..سلام يا قمره..